Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowicy ogłasza ponowny nabór na stanowisko "asystent rodziny"

Utworzono dnia 09.02.2023
Czcionka:

Forma zatrudnienia:umowa o pracę
Wymagania konieczne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie: - wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna, - lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną udokumentowane co najmniej rocznym stażem pracy z dziećmi lub rodziną, - lub studia podyplomowe obejmujące zakres programowy szkolenia określony w drodze Rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodzin udokumentowane co najmniej 3-letnim stażem pracy z dziećmi lub rodziną;
5) osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
6) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
7) posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
a) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
b) umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym,
c) znajomość regulacji prawnych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej oraz innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną, d) znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
e) wysoka kultura osobista,
f) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
g) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, kreatywność,
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
i) nieposzlakowana opinia,
j) odporność na sytuacje stresowe,
k) prawo jazdy i własny środek transportu,
l) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) wsparcie rodzin przeżywających trudności opiekuńczo-wychowawcze, które umożliwi zatrzymanie w rodzinie dzieci zagrożonych umieszczeniem w pieczy zastępczej lub powrót dzieci wcześniej umieszczonych oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny;
2) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
3) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
4) wspieranie aktywności społecznej rodzin i motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
5) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci;
6) dokonywanie okresowej oceny sytuacji i prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
7) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny
2) CV ze zdjęciem oba dokumenty opatrzone klauzulą: „Oświadczam, że w celu przeprowadzenia rekrutacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumencie, zgodnie z art. 6 pkt. 1 lit. a - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jako załączniki do CV
3) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
4) Kopie świadectw pracy, ewentualne referencje z zakładów pracy.
5) Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego.
6) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
7) Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Termin i sposób składania ofert: Dokunemty (w zamkniętych kopertach z dopiskiem "ASYSTENT RODZINY") należy składać osobiście w siedzibie tutejszego Ośrodka lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowicy ul. Spokojna 10 21-230 Sosnowica
Oferty należy składać w terminie do 28 lutego 2023r
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze Zgodnie z Rozporzadzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w spraiw ochrony osób fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzadzenie o ochronie danych informuję, iż:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowicy, ul. Spokojna 10,21-230 Sosnowica, tel. : 82 591 21 53, e-mail: ops@sosnowica.pl 2. Jeśli ma Pan/Pani pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Sosnowicy może Pani/Pan skontaktować sie z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail IOD@sosnowica.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt. 1.

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Zegar

Kalendarium

Maj 2024
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Imieniny

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 66

W poprzednim tygodniu: 177

W tym miesiącu: 18

W poprzednim miesiącu: 678

Wszystkich: 35330

raport dostępności

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego